Outdoor – sens i przeznaczenie

Jedziemy na outdoor! To hasło rzucone firmie budzi w większości wypadków dwojakie skojarzenia i reakcje wśród pracowników od euforii do rozpaczy.

Jedni myśląc o nim widzą już siebie w roli bohatera/gwiazdy programu podejmującego kolejne wyzwania. Dla nich spływ górską rzeką czy zjazd z pionowej skalnej ściany to kolejna dawka adrenaliny, której odpowiedni poziom niezbędny jest do codziennego funkcjonowania. To oni właśnie poszukują coraz to większych i bardziej ekstremalnych wyzwań.

Psychologia w biznesie

Otaczający nas świat jest coraz bardziej wymagający i narzuca na nas konieczność dopasowania się do różnych nietypowych sytuacji, dalece odmiennych od tych jakie znamy z wcześniejszej rzeczywistości.

Z mojej perspektywy jako doradcy i trenera biznesu, przeobrażenia ustrojowe
i ekonomiczne jakie mają miejsce w Polsce od ponad 20 lat niosą za sobą konieczność intensywnego rozwoju w zakresie umiejętności tworzenia relacji z innymi na zdecydowanie wyższym poziomie niż do tej pory. Wiedza o tzw. „psychologii kontaktu z innymi” to jedno z istotnych narzędzi wykorzystywanych do codziennej pracy
na poziomie zarówno kadry menedżerskiej jak i szeregowych pracowników.
Tak się jednak nie dzieje, rozwój na tym polu nie następuje tak dynamicznie a nasza świadomość w tym temacie oraz zastosowanie tej wiedzy pozostawia jeszcze wiele do życzenia.