Programy dla członków zarządu
- Podniesiesz umiejętności wystąpień publicznych, prowadzenia dyskusji na forum oraz tworzenia relacji
- Zwiększysz pewność siebie i tzw. siłę przebicia w kontaktach z innymi
- Nauczysz się rozpoznawać różne typy rozmówców i dostosowywać do nich odpowiednią formę przekazu
- Poznasz zasady skutecznej argumentacji przy pomocy narzędzi wywierania wpływu
Opis:
Szkolenie dla osób, które na co dzień w swojej pracy występują publicznie przed; zarządem, wspólnikami, pracownikami oraz kluczowymi partnerami w biznesie. Jego celem jest przygotowanie do swobodnego prowadzenia wystąpień oraz prezentacji, od umiejętności jej przygotowania krok po kroku a następnie efektownego przedstawienia. Uczy zachowań na poziomie mowy ciała, ekspresji wypowiedzi a na specyfice słownictwa kończąc. Wskazuje praktyczne metody radzenia sobie z tremą i stresem i publicznością.
Programy dla menedżerów i kadry zarządzającej
- Lepiej poznasz siebie i współpracowników oraz nabędziesz umiejętności dopasowania własnej pozycji względem grupy oraz preferencji stylu działania.
- Nauczysz się dobierać członków do zespołu zadaniowego.
- Podniesiesz umiejętność pracy i zasady efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych.
- Poznasz czynniki wzmacniające efektywność i skuteczność pracy zespołowej w firmie.
- Rozwiniesz swoje umiejętności zespołowego ustalania celów.
- Wzrośnie Twoje zaangażowanie i motywacja do pracy w zespole.
- Poznasz własną dominującej roli zespołową oraz nauczysz się jak rozpoznawać i wykorzystywać role swoich współpracowników.
- Rozwiniesz umiejętności zespołowego rozwiązywania problemów oraz ograniczeń
Opis:
Szkolenie pokazuje jak stworzyć zasady i podwaliny dla silnego i skutecznego w działaniu zespołu, to wyzwanie dla większości liderów. Tylko nieliczni z nas mogą chwalić się tzw. „wyczuciem do ludzi”, wszyscy pozostali uczą się tego jak znajdować tych najwartościowszych i wykorzystywać w pełni ich potencjał.
Programy dla sprzedaży i działów wsparcia
- Zdiagnozujesz własny styl komunikowania się z ludźmi i nauczysz się nowych technik nawiązywania kontaktów z różnymi typami rozmówców.
- Umiejętnie rozpoznasz różne typy osobowe w oparciu o cechy charakteru, sposoby zachowania i dostosujesz metody współpracy z nimi.
- Poznasz bariery i zasady radzenia sobie z nimi w komunikacji.
- Nauczysz się rozpoznawania i wykorzystywania mowy ciała jako narzędzia do budowania wizerunku i relacji.
Opis:
W jaki sposób nastawienia, postawy, wartości doradcy materializują się w zachowaniach klientów. Jak rozpoznać różne typy osobowe naszych klientów. Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Ponadto jak być lubianym – flirt w sprzedaży i o tym jest to szkolenie.
Programy rozwoju osobistego
Wsparcie rekrutacji i zarządzenie potencjałem pracowników
Podstawowym celem systemu MAPP jest uzyskiwanie informacji na temat tego:
- Jakie motywacje zawodowe ma dana osoba?
- Jakich motywacji zawodowych wymaga dane stanowisko?
- Czy dana osoba pasuje do danego stanowiska?
- W jakim stopniu pasuje?
- W których wymiarach pasuje najbardziej, a w których najmniej?
- Co jest przyczyną niedopasowania?
- Co zrobić w celu zmniejszenia niedopasowania?
- Jakie mogą być ewentualne konsekwencje niedopasowania?
Podstawowym założeniem, w świetle, którego stosuje się system MAPP jest twierdzenie, że:
- Efektywność pracownika zależy od jego satysfakcji z pracy, a ta z kolei jest tym większa, im wyższy jest stopień dopasowania między stanowiskiem a osobą.
Oznacza to, że nie tylko kwalifikacje, doświadczenie, wiedza i konkretne umiejętności gwarantują wysoką efektywność. Jest ona również uzależniona od tego, czy środowisko zewnętrzne i specyfika pracy, która jest inna dla każdej organizacji będzie w pełni przez danego pracownika akceptowana. Konsekwencją tego jest fakt, że bardzo dobrze pracujący dyrektor finansowy w jednej firmie, może okazać się całkowicie nieefektywny w innej firmie na analogicznym stanowisku. Stanowiska w różnych firmach są, bowiem różne, mimo że ich zakres, nazwa i podstawowy cel są identyczne. Jest tak, ponieważ na każde stanowisko mają wpływ ludzie je otaczający oraz kultura organizacyjna, a te elementy nigdy nie są identyczne. Pojęcie ,,dobry lub efektywny pracownik'' jest, więc względne i aby wyeliminować złą decyzję kadrową powinno się zawsze sprawdzać, czy konkretna osoba pasuje do konkretnego stanowiska w konkretnej firmie. A to zapewnia system MAPP.