Programy dla menadżerów i kadry zarządzającej
Nasze dedykowane programy szkoleniowe dla menadżerów i kadry zarządzającej są starannie skonstruowane, aby odpowiedzieć na wyjątkowe potrzeby liderów biznesu. Skupiają się na rozwijaniu kluczowych kompetencji w zakresie strategicznego myślenia, efektywnego zarządzania zespołami, oraz skutecznego podejmowania decyzji w szybko zmieniającym się środowisku korporacyjnym.
Każdy program jest dostosowywany indywidualnie, zapewniając, że treści szkoleniowe są w pełni zgodne z unikalnymi wymaganiami i celami naszych klientów. Przez połączenie teoretycznej wiedzy z praktycznymi przykładami, nasze szkolenia dla członków zarządu oferują wartościowe wskazówki i narzędzia, które można natychmiast zastosować w codziennej działalności, prowadząc organizację do efektywności i sukcesu.
Przemawiać z odwagą i charyzmą – sztuka wystąpień publicznych i kreowania własnego wizerunku
Cele szkolenia:
- Poznasz swoje mocne strony jako przemawiającego – każdy z Nas je ma.
- Nauczysz się przemawiać pozbywając się tremy, pozyskując przychylność słuchaczy bez konieczności uczenia się na pamięć.
- Będziesz potrafić budować w sobie moc by przemawiać z przyjemnością i wiarą we własną doskonałość a tym samym mówić z charyzmą.
- Podniesiesz umiejętność wystąpień publicznych, kontaktów zawodowych oraz prowadzenia szkoleń, warsztatów i dyskusji na forum.
- Zwiększysz pewność siebie i „siłę przebicia” w kontaktach z innymi.
- Poznasz charakterystykę różnych typów słuchaczy. Rozpoznasz i nauczysz się dostosowywać do nich formy przekazu
Opis:
Kiedy przemawiasz stajesz z całym swoim strachem, a jednocześnie z całym swoim repertuarem indywidualnych doskonałości przed innymi ludźmi. I jedno jest pewne, przemawianie nauczone na pamięć, nie działa! Ludzie nie chcą słuchać sztucznych mówców. W przemawianiu chodzi o przekaz emocji, nie o treść. W głowach odbiorców powstaje obraz naszej osoby i tylko od nas zależy jaki ten obraz będzie. Na tym szkoleniu skupiamy się na naturalnych zdolnościach ludzi – budując wiarę we własne umiejętności, by chcieć mówić z charyzmą.
Siła mediów – przygotowanie do wystąpień w mediach i udzielania wywiadów
Cel szkolenia:
- Podniesiesz umiejętności wystąpień publicznych, prowadzenia dyskusji na forum oraz tworzenia relacji
- Zwiększysz pewność siebie i tzw. siłę przebicia w kontaktach z innymi
- Nauczysz się rozpoznawać różne typy rozmówców i dostosowywać do nich odpowiednią formę przekazu
- Poznasz zasady skutecznej argumentacji przy pomocy narzędzi wywierania wpływu
Opis:
Szkolenie dla osób, które na co dzień w swojej pracy występują publicznie przed; zarządem, wspólnikami, pracownikami oraz kluczowymi partnerami w biznesie. Jego celem jest przygotowanie do swobodnego prowadzenia wystąpień oraz prezentacji, od umiejętności jej przygotowania krok po kroku a następnie efektownego przedstawienia. Uczy zachowań na poziomie mowy ciała, ekspresji wypowiedzi a na specyfice słownictwa kończąc. Wskazuje praktyczne metody radzenia sobie z tremą i stresem i publicznością.
Przygotujemy Cię do spotkań z radiem i telewizją a także do udzielania wywiadów reporterom i dziennikarzom.
Poprawisz swój wizerunek i autorytet w codziennych działaniach, zwiększysz swoją „siłę przebicia” w kontaktach z otoczeniem.
Nauczysz się jak reagować i bronić się przed zaskakującymi pytaniami ze strony dziennikarzy.
Poznasz zasady skutecznej argumentacji przy pomocy narzędzi wywierania pływu oraz obrony przed manipulacją ze strony innych.
Opis:
Szkolenie dla osób, które na co dzień w swojej pracy występują w mediach i udzielają wywiadów. Jego celem jest przygotowanie do swobodnego udzielania odpowiedzi i prowadzenia prezentacji. Uczy zachowań na poziomie mowy ciała, ekspresji wypowiedzi a na specyfice słownictwa kończąc. Wskazuje praktyczne metody radzenia sobie z tremą i stresem oraz trudnymi partnerami w dyskusji. Uczy praktycznych zachowań w studio i przed kamerą.
Z zegarkiem i kompasem do celu – zarządzanie sobą i innymi w czasie – delegowanie
Cele szkolenia:
- Zwiększysz skuteczność funkcjonowania poprzez zapoznanie się z technikami umożliwiającymi racjonalne planowanie i wykorzystywanie czasu w sytuacji służbowej jak i prywatnej.
- Podniesiesz skuteczność podejmowanych działań.
- Będziesz świadomie dysponować własnym czasem eliminując czynniki stresogenne w wykonywanej pracy i życiu prywatnym
Opis:
Szkolenie pozwala na umiejętne zarządzanie sobą w sytuacjach deficytu czasu. Zdolność wybierania priorytetów w zadaniach i życiu zawodowym oraz osobistym. Skutecznym realizowaniu zaplanowanych celów. Uczy planowania w zgodzie ze swoimi zasobami i możliwościami.
Pokerzyści w biznesie – techniki wywierania wpływu i obrony przed presją i manipulacją
Cel szkolenia
- Poznasz wiedzę na temat charakterystyki procesu wywierania wpływu i manipulacji: jego faz rozwoju, dynamiki i oznak.
- Wzbudzisz konstruktywne nastawienie wobec manipulatorów oraz ich technik – umiejętność „rozbijania” sytuacji manipulacyjnych.
- Zmobilizujesz pozytywną energię do formułowania celów i programów działania.
- Nauczysz się wykrywać zachowania, które są traktowane jako destruktywne, manipulacyjne i umiejętnie bronić się przed nimi.
- Zmienisz stereotypowe przekonania o manipulacji i wywieraniu wpływu.
Opis:
Techniki wywierania wpływu i manipulacji w coraz większym stopniu opanowują świat biznesu. Współczesny menedżer musi być na nie odporny. Nabyte umiejętności i wiedza pozwolą na sprawniejsze porozumiewanie się, przekonywanie do swoich racji a także obronę przed presją i manipulacja ze strony innych. To także silny oręż w rozmowach z kluczowymi klientami i partnerami w biznesie.
Kto z Kim może a Kto nie powinien – budowanie skutecznego zespołu
Cel szkolenia:
- Lepiej poznasz siebie i współpracowników oraz nabędziesz umiejętności dopasowania własnej pozycji względem grupy oraz preferencji stylu działania.
- Nauczysz się dobierać członków do zespołu zadaniowego.
- Podniesiesz umiejętność pracy i zasady efektywnej komunikacji w relacjach zawodowych.
- Poznasz czynniki wzmacniające efektywność i skuteczność pracy zespołowej w firmie.
- Rozwiniesz swoje umiejętności zespołowego ustalania celów.
- Wzrośnie Twoje zaangażowanie i motywacja do pracy w zespole.
- Poznasz własną dominującej roli zespołową oraz nauczysz się jak rozpoznawać i wykorzystywać role swoich współpracowników.
- Rozwiniesz umiejętności zespołowego rozwiązywania problemów oraz ograniczeń
Opis:
Szkolenie pokazuje jak stworzyć zasady i podwaliny dla silnego i skutecznego w działaniu zespołu, to wyzwanie dla większości liderów. Tylko nieliczni z nas mogą chwalić się tzw. „wyczuciem do ludzi”, wszyscy pozostali uczą się tego jak znajdować tych najwartościowszych i wykorzystywać w pełni ich potencjał.
Kto tu naprawdę dowodzi – zarządzanie, czyli lider w zespole
Cele szkolenia:
- Zmienisz samoświadomość i wizerunek zewnętrzny z kierownika na lidera.
- Wykształcisz postawę i umiejętności związane ze skutecznym kierowaniem zespołem.
- Poznasz własny styl kierowania ludźmi i nauczysz się dostosowywania go do typu pracowników i sytuacji.
- Nauczysz się poprzez techniki udzielania informacji zwrotnych, pochwał i reprymendy – podnosić skuteczność pracy podwładnych.
- Dowiesz się jakie masz mocne zasoby a jakie strefy rozwoju osobistego.
Opis:
To szkolenie pozwoli zaistnieć w roli prawdziwego lidera zespołu poprzez umiejętne budowanie zespołu i skuteczne nim zarządzanie z poziomu lidera. To także kształcenie nowych umiejętności kierowniczych i organizacyjnych.
Zawsze można się porozumieć – zaawansowane negocjacje w sytuacjach konfliktu
Cele szkolenia:
- Nauczysz się skutecznych metod przygotowania, prowadzenia oraz kontrolowania negocjacji nastawionych na osiąganie maksymalnych korzyści obu stron a w szczególności jak:
- wywierać pozytywny wpływ na innych
- stosować asocjacje i dysocjację i kiedy
- zmieniać pozycje percepcyjne i po co
- stosować świadomie taktyki
- gotowe rozwiązania konfliktu
- sobie radzić w negocjacjach z różnymi typami rozmówców
- doprowadzić do rozwiązania konfliktu z wynikiem win/win
Opis:
Szkolenie uczy jak budować relacje i porozumienie w sytuacjach konfliktowych, spornych oraz różnicy poglądów i zdań, satysfakcjonujące obie strony.
Bułkę przez bibułkę – trening zachowań asertywnych
Cel szkolenia:
- Kształtowanie postawy asertywnej, w celu skutecznego realizowania własnych celów zawodowych i osobistych z jednoczesnym uwzględnieniem potrzeb otoczenia (współpracowników, klientów).
Opis:
Trudne sytuacje codziennego życia wyzwalają w nas gównie dwa skrajne zachowania – agresję lub uległość, z których żadne nie jest dla nas w pełni użyteczne. Szkolenie to daje większą swobodę w kontaktach z innymi oraz odporność na trudne zachowania ze strony otoczenia przy jednoczesnym zachowaniu wzajemnego szacunku.
Zapraszamy do kontaktu
Z wielką przyjemnością zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym i osobistym. Nasze szkolenia są starannie przygotowywane, aby spełniać najwyższe standardy edukacyjne i odpowiadać na aktualne potrzeby rynku. Wierzymy, że inwestycja w wiedzę i umiejętności jest kluczem do sukcesu zarówno dla jednostek, jak i całych organizacji.
Czekamy na Państwa wiadomości i z niecierpliwością oczekujemy możliwości współpracy.