Programy dla sprzedaży i działów wsparcia
Programy szkoleniowe dla działów sprzedaży i wsparcia są skoncentrowane na rozwijaniu umiejętności niezbędnych do efektywnej komunikacji z klientami, prowadzenia skutecznych negocjacji, i budowania trwałych relacji biznesowych. Te kursy kładą nacisk na praktyczne aspekty pracy z klientem, od technik sprzedażowych i badania potrzeb klientów, po zarządzanie reklamacjami i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
Czy mnie jeszcze pamiętasz – budowanie relacji i własnego wizerunku w kontakcie z klientem
Cele szkolenia:
- Wytrenujesz nawiązywania kontaktów z klientami oparte o pozytywną autoprezentację.
- Posiądziesz wiedzę z zakresu stylów ubioru dostosowanych do różnych środowisk (biznesowych i publicznych).
- Poznasz jak odpowiednio używać „mowy ciała”, na podstawie diagnozy stanu obecnego.
- Ćwiczenia głosowe, modulowania jakości głosowych i nawyków mówienia
- Trening specyficznych zachowań – odzwierciedlających naszych klientów
Opis:
Umiejętne budowanie własnego wizerunku, oraz pozytywnych relacji z klientem poprzez odpowiednią Znajomość własnych mocnych stron oraz stref rozwoju.
A to mnie Pan zaskoczył – techniki badania potrzeb i tworzenia ofert handlowych
Cele szkolenia:
- Nabędziesz umiejętność zadawania pytań do diagnozy realnych potrzeb klienta na które możemy odpowiedzieć.
- Poznasz różne techniki badania potrzeb.
- Poznasz motywy dokonywania zakupów – emocje czy logika.
- Nauczysz się rozpoznawania i wykorzystywania wiedzy na temat meta programów klienta.
- Nabędziesz umiejętność tworzenia ofert pod kątem korzyści, cech i dowodów dla klienta.
Opis:
Gdzie jest interes a gdzie stanowisko. Schemat postępowania, który uczy długotrwałej kooperacji i lojalności opartej na zaufaniu i rzeczywistym dopasowaniu oferty do potrzeb klienta. Potrzeba bycia spójnym. Dlaczego klienci są lojalni a dlaczego odchodzą. Gdzie jest interes a gdzie stanowisko – „co chcę, czego chcą inni”, a powód, dla którego ja czegoś chcę, inni czegoś chcą”. „Odzwierciedlanie” które jest sztuką dostrajania się do klimatu i możliwości drugiej osoby. Pozwala także na płynne i skuteczne prowadzenie partnera ku ważnym tematom w rozmowie. Ponadto jak radzić sobie z obiekcjami i czy to na pewno są obiekcje? Oraz zdrowy sposób postrzegania porażki i sukcesu.
Opowiem Wam bajkę o… – sztuka prezentacji – jak kreować wizerunek swój, firmy i produktu
Cele szkolenia:
- Nauczysz się technik kreowania pozytywnego wizerunku własnego, firmy, produktów, prezentowanych rozwiązań w wystąpieniach publicznych.
- Nauczysz się praktycznych umiejętności przekonywującego prezentowania tematów.
- Poznasz techniki wywierania wpływu na słuchaczy. Nauczysz się sposobów przygotowywania wystąpień, planów, materiałów.
- Zdefiniujesz własny styl przekazu i prezentacji, określając mocne i słabe strony, nauczysz się przekonywującego, efektywnego dostosowanego do celów i do odbiorców prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych
Opis:
Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku handlowców, oraz wzrost skuteczności przeprowadzanych prezentacji.
Iskrzenie na łączach – komunikacja z klientem w procesie sprzedaży
Cele szkolenia:
- Zdiagnozujesz własny styl komunikowania się z ludźmi i nauczysz się nowych technik nawiązywania kontaktów z różnymi typami rozmówców.
- Umiejętnie rozpoznasz różne typy osobowe w oparciu o cechy charakteru, sposoby zachowania i dostosujesz metody współpracy z nimi.
- Poznasz bariery i zasady radzenia sobie z nimi w komunikacji.
- Nauczysz się rozpoznawania i wykorzystywania mowy ciała jako narzędzia do budowania wizerunku i relacji.
Opis:
W jaki sposób nastawienia, postawy, wartości doradcy materializują się w zachowaniach klientów. Jak rozpoznać różne typy osobowe naszych klientów. Skuteczność sprzedaży w dużej mierze zależy od dobrego przygotowania i profesjonalnego rozpoczęcia całego procesu sprzedaży. Ponadto jak być lubianym – flirt w sprzedaży i o tym jest to szkolenie.
Wszyscy mogą być wygrani – negocjacje handlowe poziom podstawowy
Cele szkolenia:
- Nauczysz się skutecznych metod przygotowania, prowadzenia oraz kontrolowania negocjacji.
- Poznasz podstawowe zasady negocjacji nastawione na osiąganie maksymalnych obustronnych korzyści i współpracę win/win.
- Poznasz specyfikę komunikacji z partnerem podczas negocjowania.
- Dowiesz się czym jest BATNA i jak przygotować się do negocjacji?
- Poznasz strategie szachowe w negocjacjach.
- Nauczysz się jak sobie radzić w negocjacjach z różnymi typami rozmówców?
Opis:
Prowadzenie skutecznych negocjacji nastawionych na porozumienie i wspólną korzyść sprzedawców i klientów.
Wygrana to uczucie nie wynik – negocjacje handlowe poziom zaawansowany
Cele szkolenia:
- Nauczysz się skutecznych metod przygotowania, prowadzenia i kontrolowania negocjacji nastawionych na osiąganie maksymalnych korzyści.
- jak wywierać wpływ na innych?
- jak przygotować strategię szachową znając cel, batna i po co?
- jak rozpoznać manipulację i jak się przed nią bronić?
- jak stosować świadomie taktyki i gry negocjacyjne a jak się przed nimi bronić?
- jak sobie radzić w negocjacjach z dużym obciążeniem emocjonalnym?
Opis:
Szkolenie przygotowuje do udziału w trudnych sytuacjach. Uczy umiejętnego budowania relacji i porozumienia w sytuacjach konfliktowych, spornych oraz różnicy poglądów i zdań, w taki sposób aby satysfakcjonować obie strony.
Ups !!! i co dalej – obsługa podczas reklamacji
Cele szkolenia:
- Nauczysz się nowych technik prowadzenia i kontrolowania rozmowy handlowej z różnymi typami klientów.
- Poznasz zasady wywierania wpływu i skutecznej komunikacji w sytuacji stresu.
- Poznasz przyczyny powstawania sytuacji trudnych w relacjach z ludźmi i sposobów ich rozwiązywania.
- Nabędziesz motywację i wiedzę do poszukiwania nowych technik podejścia do klientów niezadowolonych i trudnych.
Opis:
Zmiana standardu obsługi klientów w sytuacjach dla nich trudnych i nie komfortowych. Zwiększenie zaufania klientów do firmy i jej przedstawicieli
Czas wielkiej próby – współpraca z klientami w sytuacjach trudnych
Cele szkolenia:
- Poznasz indywidualne style komunikowania się.
- Poznasz sposoby pracy z trudnym klientem, nauczysz się kontroli emocji podczas rozmowy.
- Wypracujesz efektywne wzorce komunikowania się.
- Poznasz sposoby na analizę i zmianę ograniczających przekonań.
- Nauczysz się sposobów rozpoznania, przerywania oraz unikania gier psychologicznych.
- Poznasz metody obrony przed manipulacją.
- Poznasz metody pokonywania oporu i negatywnego nastawienia.
- Poznasz techniki odpowiadania na zastrzeżenia.
- Udoskonalisz precyzję wypowiedzi (struktura wypowiedzi).
- Nauczysz się analizować rozbieżności na poziomach treści i relacji.
- Poznasz sposoby skutecznego zbierania informacjiw
Opis:
Umiejętność tworzenie dobrych relacji z klientem jest jednym z filarów firmy działającej skutecznie. Pozwala oszczędzić czas, unikać nieporozumień, łagodzić trudne sytuacje.
Halo, kto mówi – telemarketing praktyczny
Cele szkolenia:
- Przełamiesz obawy przed pracą z telefonem.
- Wzbudzisz entuzjazm i siłę przebicia.
- Poznasz zasady pracy i prowadzenia skutecznych rozmów telefonicznych.
- Poznasz zasady efektywnego sposobu umawiania spotkań z klientem.
- Poznasz praktyczne techniki prezentacji oferty przez telefon, dostosowanej do typu klienta i jego preferencji.
- Zdobędziesz umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów i obsługi w zależności od potrzeb i preferencji.
- Wypracujesz postawy wzmacniające wizerunek Twój i firmy
Opis:
Wprowadzenie skutecznego i profesjonalnego schematu obsługi klientów przez telefon
Z zegarkiem i kompasem do celu – skuteczne planowanie pracy
Cele szkolenia:
- Zwiększysz swoją skuteczność funkcjonowania poprzez zapoznanie się z technikami umożliwiającymi racjonalne planowanie i wykorzystywanie czasu w sytuacji służbowej jak i prywatnej.
- Będziesz umiejętnie planować i realizować zadania oraz sprawnie ustalać priorytety i selekcjonować informacje.
- Świadomie dysponując własnym czasem, będziesz szybciej i wydajniej działać.
- Nauczysz się eliminować czynniki stresogenne w wykonywanej pracy i życiu.
Opis:
Szkolenie pokazuje jak umiejętnie zarządzać sobą w czasie w sytuacjach deficytu czasu. Uczy nadawania i wybierania priorytetów w zadaniach w życiu zawodowym oraz osobistym. Wskazuje jak działać wedle planu i radzić sobie ze „złodziejami czasu”.
Zapraszamy do kontaktu
Z wielką przyjemnością zapraszamy do kontaktu wszystkich, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym i osobistym. Nasze szkolenia są starannie przygotowywane, aby spełniać najwyższe standardy edukacyjne i odpowiadać na aktualne potrzeby rynku. Wierzymy, że inwestycja w wiedzę i umiejętności jest kluczem do sukcesu zarówno dla jednostek, jak i całych organizacji.
Czekamy na Państwa wiadomości i z niecierpliwością oczekujemy możliwości współpracy.